دانلود آهنگ جدید باراد یه غریبه

آهنگ احساسی و غمگین برای شما کاربران ۲۰ صدا ♬ ترانه ی یه غریبه از باراد ♪ همراه با متن و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

ترانه سرا : امیرعلی رادی

Download New Song By Barad Ye Gharibe With Excellent Quality & Text In 20Seda

Barad Ye Gharibe دانلود آهنگ جدید باراد یه غریبه

متن آهنگ یه غریبه باراد

💿🎙🎶
یه غریبه اومده تو زندگیم تا من خسته رو عاشقم کنه**
اومده ازم بگیره غمتو من وابسته رو عاشقم کنه♬♬♪♪♬
منو آروم میکنه شبیه تو منو تنها نمیذاره با خودم*
چون شبیهته الان کنارمه چون شبیه توئه عاشقش شدم♬♬♪♪♬
منو شکل تو نگاهم میکنه با همون شوقی که میدیدی منو♬♬♪♪♬
میگذره از همه دیوونگیام مثل تو وقتی میبخشیدی منو*
مثل تو وقتی میبخشیدی منو ♬♬♪♪♬
♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
ولی منو هنوز تورو دوست دارم نمیتونم تورو تنها بذارم*
من به عشق تو نفس میکشم و زندگیمو با تو طاقت میارم*

🎧🎤

تو روزای بد اومد سراغ من منو بیرون کشید از جهنمت♬♬♪♪♬
خوبیاش گاهی کلافم میکنه پشت دلواپسیاش میبینمت*
کمتر از گذشته دلتنگ میشم یکی شکل تو سراغم اومده♬♬♪♪♬
تنها لحنیه که بعد رفتنت اسممو شبیه تو صدا زده**
یکیه شبیه تو که میتونه منو با تموم تلخیام بخواد♬♬♪♪♬
تا قدم میزنه میگیره دلم چون شبیه تو باهام راه میاد*
مثل تو وقتی میبخشیدی منو ♬♬♪♪♬
♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
ولی منو هنوز تورو دوست دارم نمیتونم تورو تنها بذارم*
من به عشق تو نفس میکشم و زندگیمو با تو طاقت میارم♬♬♪♪♬

🎸🎻🎹

باراد یه غریبه