دانلود آهنگ بهنام بانی فصل عاشقی

آهنگ عاشقانه و فوق العاده احساسی ♬ برای کاربران 20 صدا، ترانه فصل عاشقی از بهنام بانی ♪ همراه با متن و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

ترانه و آهنگ از محمد چناری / امیر ابدی / تهیه کننده : محسن فرحی

[[تکمیل آرشیو ۲۰ صدا]]

Download New Song By Behnam Bani Fasle Asheghi With Excellent Quality & Text In 20Seda

Behnam Bani Fasle Asheghi دانلود آهنگ جدید بهنام بانی فصل عاشقی

متن آهنگ فصل عاشقی بهنام بانی

💿🎙🎶
تو به من دل میدی من تو رو دوست دارم**
تو تموم عمرم سر رو شونت میزارم♬♬♪♪♬
از دلم نمیری تو قلبم میشینی نبینم روزی که از من فاصله میگیری*
صبر منم سر میره داره اینجوری از دست میره*
تو که عشق منی یعنی عمر منی یعنی میمونی دل نمیشکنی♬♬♪♪♬
صبر منم سر میره داره اینجوری از دست میره*
تو که عشق منی یعنی عمر منی یعنی میمونی دل نمیشکنی**
منه با احساسو منی که دوست داری *

🎧🎤

نگو هیچ موقع نمیری تنهام نمیزاری*
واسه تو میمیرم تو مثل رویایی♬♬♪♪♬
تو بهترین فرشته ی پاک تو دنیامی**
صبر منم سر میره داره اینجوری از دست میره♬♬♪♪♬
تو که عشق منی یعنی عمر منی یعنی میمونی دل نمیشکنی♬♬♪♪♬
صبر منم سر میره داره اینجوری از دست میره*
تو که عشق منی یعنی عمر منی یعنی میمونی دل نمیشکنی♬♬♪♪♬

🎸🎻🎹

اینستا گرام بهنام بانی

https://www.instagram.com/behnambani

دانلود آهنگ بهنام بانی فصل عاشقی